منتديات نوره الجهني وعنتر الوادعي
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب sa ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات نوره الجهني وعنتر الوادعي

الرئيسيةأحدث الصوردخولالتسجيل

البيت بيتك .. ادخل قولنا هتعمل ايه فى الموقف ده بس بصراحه

كاتب الموضوعرسالة
عاشق الابداع
عضو ذهبي
عضو ذهبي
عاشق الابداع

رسائل جديد الورد sms رسائل جديد الورد sms : والله لو يعلم الحب مدى حبي لك لتمنى الحب ان يكون حبيبي
وسام التميز : وسام الابداع
العمل : محاسب
عداد المشاركات : 516
تاريخ الميلاد : 21/03/1984

البيت بيتك .. ادخل قولنا هتعمل ايه فى الموقف ده بس بصراحه Empty
مُساهمةموضوع: البيت بيتك .. ادخل قولنا هتعمل ايه فى الموقف ده بس بصراحه   البيت بيتك .. ادخل قولنا هتعمل ايه فى الموقف ده بس بصراحه Emptyالثلاثاء ديسمبر 29, 2009 11:37 pm

[size=21]هايات يا جماعة
انا خطرت ببالي فكيرة معدية كدة
الموضوع باختصار كدة
يعني هنزل موقف ممكن يقابلنا او نتحط فيه في حياتنا العاديه ... و هشرح كل ظروفه ... و مطلوب من كل واحد يدخل يحط نفسه مكان بطل الموقف و يقولي بكل صراحه ماذا تفعل لو كنت .... مكانه

معندكوش فكره الموضوع ده قد ايه مفيد .. ان عندك فرصه تفكر في موقف صعب و معقد و انت بعيد و قاعد و اعصابك هاديه .. ده غير انك هتشوف اراء مختلفه و منها اللي هيكون جميل جدا ... و هتلاقي ده انعكس عليك و في تفاعلك مع اي موقف مفاجئ تتحط فيه لان عقلك ببساطه هيستدعي رد الفعل المناسب من الحصيله اللي هيخزنها من متابعتك للموضوع ده ...
يلا بينا جاهزين

الموقف1

حضرتك ماشي علي الكورنيش مبسوط و منشكح اوي ... و بتصفر لحن احدث اغاني تامر حسني ... باصص للنيل و لسه ناوي تسرح في قصه حب رهيبه هي صحيح محصلتش لكن اكيد هتحصل ولا هما يعني البنات انطسوا في نظرهم

فجأه سمعت بنت بتصرخ .. بتضرب بعينك _ و دي اقصي حاجه هتعرف تضرب بيها في الليله دي _ لقيت شاب زي الحيطه وشه ملغبط و مليان شلفطه تدل علي تاريخه المنيل ... لقيت الشاب ده بيخطف شنطه البنيه و طالع يجري ناحيتك ...

و في فنتو ثانيه عقلك اشتغل ...
انا لو اتعرضت للثور ده ممكن اجيب الشنطه للبنيه .. بس طبعا هاخدي بوكسين حلوين

ولا اعمل نفسي مش واخد بالي مانا برضه يمكن اخد البوكسين علي الفاضي و يبقي منابنيش غير شويه البن اللي هحطه تحت عيني

يا تري بقي يا بطل ... لو انت في الموقف ده هتعمل ايه ؟؟؟

يلا فكرو وردو على المشكله دى على ما اشوف موقف تانى يكون اجمد من ده

يارب الموضوع يعجبكم و تابعوووه
البيت بيتك .. ادخل قولنا هتعمل ايه فى الموقف ده بس بصراحه 36_3_12
تحيااااتي
[/size]

البيت بيتك .. ادخل قولنا هتعمل ايه فى الموقف ده بس بصراحه
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» أسئلة موجهة : ادخل و شوف
» معلومات غريبة اول مرة تشوفها : ادخل لما فيه مصلحتك
» السلسة الكاملة من قصص الانبياء ادخل واسمع او اقرا